გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მხებითა
და ქორდით შედგენილი კუთხე
|
საგანი/პედაგოგი
|
მათემატიკა/ცირა კიკვაძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საბაზო საფეხური/VIII
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ
არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
·
გაკვეთილის მსვლელობისას მოსწავლეები ეცნობიან წრეწირთან
დაკავშირებულ კუთხეებს და შესაბამის რკალების
გრადუსულ ზომათა შორის კავშირს, წრეწირთან
დაკავშირებულ ყველა შესაძლო კუთხის გამოსათვლელ ფორმულებს.
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევის შედეგები
|
·
მოსწავლეები
ეცნობიან წრეწირთან დაკავშირებული სამი კუთხის-მხებითა და ქორდით შედგენილი კუთხის,
კუთხის, რომლის წვერო წრეწირის შიგნითაა და კუთხის, რომლის წვერო წრეწირის გარეთაა,
გაცნობა და მათი გამოთვლის წესის დაუფლება.
·
ამ წესების გამოყენების უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
·
მოსწავლეები
შეძლებენ ამოცანის კონტექსტის გათვალისწინებით შეარჩიონ შესაბამისი გზა და ფორმულა
წრეწირთან დაკავშირებული კუთხეების ან რკალების
გრადუსული ზომების გამოსათვლელად.
·
შესწავლილი მასალის საფუძველზე შეძლებენ წრეწირთან დაკავშირებულ
კუთხეებს შორის ტოლი კუთხეების ამორჩევას, რიგ შემთხვევაში მათ შორის მეტობა- ნაკლებობის დადგენას.
|
წინარე ცოდნა
|
·
მოსწავლეებმა
იციან გეომეტრიული ფიგურები წრე და წრეწირი, ქორდა, წრეწირის რკალი, მხები, რადიუსი,
დიამეტრი, ჩახაზული კუთხე.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდებიან წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემის მიხედვით.
ვაკვირდები ჩართულობის მუშაობას ჯგუფებში.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
თვალსაჩინოება სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურები, დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
ფარგალი, სახაზავი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
გაკვეთილის A ფაზა-გამოწვევა.
აქტივობა1-მისალმება (1 წთ).
აქტივობა2. საშინაო დავალების ანალიზი (4 წთ).
აქტივობა3. გასული მასალის გახსენება, მაგ. მოსწავლეები გაიხსენებენ
წრეწირთან დაკავშირებულ ჩახაზულ და ცენტრალურ კუთხეებს.( 10 წთ).
გაკვეთილის B-ფაზა- ცოდნის
კონსტრუირება.
აქტივობა-4. ახალი მასალის ახსნამდე ფრონტალური გამოკითხვა. კითხვები:
ა).კუთხე, რომლის წვერო წრეწირის ცენტრშია; ბ). კუთხე, რომლის წვერო წრეწირზე მდებარეობს,
ხოლო გვერდები კვეთს წრეწირს. (5 წთ).
აქტივობა- 5. ჯვარედინი შეკითხვებით კლასთან ერთად ვამტკიცებთ პარაგრაფში
მოყვანილ 2 თეორემას. (10 წთ).
გაკვეთილის С ფაზა - რეფლექსია
აქტივობა 6 _ ჯგუფური მუშაობა _ 6 წთ.
აქტივობა 7 _ ჯგუფების პრეზენტაცია - 5 წთ.
საშინაო დავალება _ 2 წთ.
შეფასება _ 2 წთ.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment